Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Izvaja tudi predavanja, delavnice in konzultacije za zaposlene v javnem sektorju in gospodarstvu. Raziskovalno se ukvarja s področjem talentov, kulturno inteligentnostjo in vodenjem v organizacijskem okolju, z vračanjem na delo po izgorelosti oz. po daljši bolniški odsotnosti idr. Ureja spletno stran www.psihologijadela.com.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA V OTEŽENIH OKOLIŠČINAH
Predavanje za podjetja
Pri delu zagotovo prihaja do številnih situacij, ki od vas zahtevajo posebne veščine komuniciranja, še posebej kadar so sogovorniki v določeni stiski. To so otežene okoliščine za življenje in takrat nastopijo tudi otežene okoliščine za komuniciranje.
Na spletnem predavanju se bomo osredotočili na tovrstne situacije in raziskovali učinkovite komunikacijske prakse ter opredelili vašo vlogo v procesu komuniciranja. Spoznavali bomo prvine čustvene inteligentnosti in empatije ter pomen aktivnega poslušanja. Tako boste izpopolnili svoja komunikacijska znanja ter osebno in strokovno rasli.
Vsak naš odziv v nepričakovanih okoliščinah je normalen.
1. del (2 pedagoški uri)
Vsakdanja komunikacija vs. komunikacija v izrednih razmerah (45 min)
- Potek komunikacije v vsakdanjem življenju
- Potek komunikacije v izrednih razmerah
Konkretni predlogi za učinkovito komunikacijo (45 min)
- Čustvena inteligenca in uspešnost reševanja konfliktov
- Skladnost verbalne in neverbalne komunikacije
- Vloga aktivnega poslušanja
2. del (2 pedagoški uri)
Otežene okoliščine (45 min)
- Introvertirane osebe
- Zlorabe, ločitev, smrt, pandemija (strah …)
- Tuji jezik kot ovira pri komunikaciji
Priložnosti za izboljšave v komunikaciji (45 min)
- zaposleni – vodja
- vodja – zaposleni
- zaposleni – zaposleni
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- razlike med verbalno in neverbalno komunikacijo – tudi če molčimo, komuniciramo;
- vašo vlogo v procesu komuniciranja v oteženih okoliščinah;
- empatijo in čustveno inteligentnost;
- aktivno poslušanje;
- pristope in metode za učinkovito komunikacijo.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
- Trajanje: 3 ure
- Kje in kdaj? V vašem podjetju, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš kolektiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.