Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Izvaja tudi predavanja, delavnice in konzultacije za zaposlene v javnem sektorju in gospodarstvu. Raziskovalno se ukvarja s področjem talentov, kulturno inteligentnostjo in vodenjem v organizacijskem okolju, z vračanjem na delo po izgorelosti oz. po daljši bolniški odsotnosti idr. Ureja spletno stran www.psihologijadela.com.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
BLAGOVNA ZNAMKA SREDNJE ŠOLE – KAKO VZPODBUDITI VEČJI VPIS
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Ali število vpisanih dijakov na naši šoli upada? Je zanimanje iz leta v leto manjše? Že nekaj časa se sprašujemo, kako opozoriti nase, katere aktivnosti vpeljati za boljšo prepoznavnost svoje šole in kaj narediti, da se bomo razlikovali od sosednjih šol.
Na delavnici boste spoznali ključne značilnosti blagovne znamke izobraževalca. Predstavljeni bodo dobri primeri in ideje, kako lahko sami oblikujete zunanjo podobo svoje šole, s katero boste privabili nove dijakinje in dijake. S kolegicami in kolegi boste že na delavnici pripravili načrt za prihodnje leto ter skupaj iskali ideje za sistematično delo na področju blagovne znamke izobraževalca.
Program interaktivne delavnice:
- sklop: Kaj je blagovna znamka in zakaj jo potrebujemo? V čem se blagovna znamka izobraževalca razlikuje od drugih blagovnih znamk?
- sklop: Značilnosti dobre/prepoznavne blagovne znamke izobraževalca
Odmor
- sklop: Ideje za oblikovanje blagovne znamke izobraževalca
- sklop: Delo v manjših skupinah ter priprava akcijskega načrta za konkretno šolo
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- Zakaj moramo sistematično oblikovati blagovno znamko izobraževalca?
- Kakšna je vloga zaposlenih pri oblikovanju blagovne znamke šole?
- Katera sredstva in komunikacijske poti uporabiti pri oblikovanju blagovne znamke izobraževalca?
- Kako ter na kakšen način oblikovati uspešno blagovno znamko za svojo šolo?
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci ob praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- zakaj potrebujemo prepoznavno blagovno znamko delodajalca,
- kateri elementi gradijo blagovno znamko delodajalca,
- katere metode lahko uporabimo pri oblikovanju uspešne blagovne znamke,
- spoznali bomo različne komunikacijske oblike, ki jih lahko uporabimo vsakič, ko želimo komunicirati s svojo blagovno znamko,
- na katere pasti lahko naletimo, ko začnemo s sistematičnim oblikovanjem blagovne znamke izobraževalca,
- udeleženci bodo v manjših skupinah oblikovali predloge ter načrt za oblikovanje blagovne znamke šole, kjer so zaposleni.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.