Nevenka JANEŽ, univ. dipl. psihologinja, mediatorka, hipnoterapevtka, certificirana uporabnica PXT-orodij v procesih kadrovanja ter uporabnica NLP-znanj v vsakdanji delovni in zasebni praksi, z bogatimi izkušnjami s področja svetovalnega dela z mladino in odraslimi, pisanja strokovno-poljudnih prispevkov za starše in strokovne delavce v VIZ in izkušena predavateljica mehkih vsebin s področja osebnega in kariernega razvoja s poudarkom na odnosih, komunikaciji, razreševanju konfliktov in stresa ter izgorelosti. Pri svojem delu se strokovno vključuje v pripravo in izvajanje projektov, izvajanje andragoških oblik izobraževanj v okviru izobraževalnih institucij za odrasle, zadnja leta pa se poleg rednih delovnih obveznosti na področju strokovnega managementa, posveča pripravi in izvedbi izobraževanj za kolektive na temo medosebnih odnosov in sodobnih motivacijsko-komunikacijskih pristopov s prenosi teoretičnih izhodišč v prakso ter vključevanju v projekte in organizaciji srečanj team building za kolektive.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
ORGANIZACIJA IN OBVLADOVANJE ČASA
Motivacija – Prioritete – Samodisciplina = Uspeh
Čas je kot veter; pravilno izkoriščen nas pripelje na vsak cilj. (Lothar J. Seiwert)
Današnji čas sodobnemu človeku ponuja na tisoče možnosti in priložnosti, da se preizkuša v novih izzivih. Radoveden, pronicljiv in ambiciozen današnji človek se lahko hitro znajde v položaju, ko ima preveč opravil in premalo časa. Bolj ko se trudi ujeti val začrtanih obveznosti, bolj ga preplavljajo vedno nove, nenačrtovane naloge.
Biti uspešen in učinkovit pomeni zastavljati si jasne cilje brez odvečnih stranpoti. Pri tem nemalokrat naletimo na ozko grlo – ČAS; če cilji niso jasno zastavljeni in če si ne postavljamo prioritet in pregleda nad opravljenimi nalogami, izgubljamo mnogo energije in časa, naša učinkovitost pri delu pa je minimalna. Posledično upada tudi osebno zadovoljstvo.
Obvladovanje časa pomeni obvladovanje našega lastnega dela, je odsev naše osebnosti, življenjske vizije in osebne doslednosti v ravnanju – mnogo bolj kot natančno usvojene tehnike.
Predavanje na interaktiven način z udeleženci odstira pomembne dejavnike, ki zagotavljajo učinkovito obvladovanje časa s prepoznavanjem tipičnih “požiralcev” časa, lastnega deleža pri tem in na praktičnih primerih predstavljenih pristopov, ki zagotavljajo večjo učinkovitost, posledično pa tudi uspeh pri delu in notranje zadovoljstvo.
Program interaktivne delavnice:
- sklop: Razpolaganje s časom – relativnost ali prioriteta?
- sklop: Ključni dejavniki, ki vplivajo na uspešen izkoristek časa
- sklop: Tatovi časa – kako jih prepoznati in “ujeti”?
- sklop: Praktične tehnike, ki zagotavljajo učinek
- sklop: Kako lahko povečamo svojo notranjo moč in disciplino?
Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- kaj pomeni učinkovito gospodarjenje s časom in kje se odraža učinek,
- kateri so najpogostejši motilci/”požiralci” časa, ki povečujejo stres in kako jih premagati,
- kako se osebnostna struktura odraža v odnosu med časom in zastavljenimi cilji,
- katere so najučinkovitejše tehnike za obvladovanje časa,
- sedem namigov za uspešno upravljanje časa.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
- Trajanje: 3 ure
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš kolektiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 23. 4. 2024.
Trajanje: 18.00–19.15
Rok za prijavo: 23. 4. 2024
Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljem tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavatelju in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.