BARBARA KAMPJUT je ravnateljica Osnovne šole Franceta Bevka v Ljubljani. Po izobrazbi je profesorica slovenščine in zgodovine. Svojo poklicno pot je začela na Televiziji Slovenija, kjer je bila sprva tajnica režije, nato pa redaktorica in organizatorka oddaj razvedrilnega programa. Želja po poučevanju in ljubezen do otrok sta jo leta 1998 vodili v šolstvo. Na osnovni šoli je začela učiti slovenščino, vodila je številne generacije gledaliških skupin in šolskih novinarjev. Po trinajstih letih poučevanja in spodbujanja zanimanja za lepote materinščine ter številnih uspehih njenih učencev na Cankarjevem tekmovanju, literarnih natečajih in gledaliških festivalih je leta 2011 prevzela vodenje šole. Še kot učiteljica se je srečala z izrazom pomoč z umetnostjo in z dramskim modelom AV Alenke Vidrih ter v vzgojno-izobraževalni proces začela poskusno uvajati dramsko pedagogiko, o čemer je pisala v članku Razrednik v vlogi dramskega pedagoga. Kot ravnateljica šole izredno spodbuja gledališko dejavnost, saj želi širiti idejo o povezovalni in zdravilni moči gledališke umetnosti. Prizadeva si za vključujočo šolo in za uresničevanje načela enakih možnosti za vse, inkluzijo otrok s posebnimi potrebami vidi kot svoje poslanstvo. Učitelje usmerja k zavedanju, da so v prvi vrsti vzgojitelji, ki si morajo za dober učni proces najprej vzpostaviti osebno avtoriteto; slednjo pa vodita njihova etika in resnično zanimanje za otroka. Je tudi avtorica dveh samostojnih raziskav (Knjiga v boju s televizijo in računalnikom ter Osnovnošolci v vzporednem svetu mobilnih aplikacij).
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
KOMUNIKACIJA NA PODROČJU DELA Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Program delavnice s štirimi vsebinskimi sklopi:
Sklop 1:
Inkluzija in kako z vzpostavljanjem kakovostnih odnosov do vključujoče šolske in razredne klime
Pozitivna diskriminacija in vzgojno delovanje kot podpora pozitivnemu vedenju
Odmor
Sklop 2:
Pomen komunikacije kot temelja odnosov med šolo in starši v dobrobit otroka
Učiteljeva samorefleksija o odnosu do učencev s posebnimi potrebami, skrb za razvijanje lastnih čustveno-socialnih veščin ter podpora šolskega tima in ravnatelja
Na predavanju bomo obdelali naslednje ključne teme:
- integrativna ali inkluzivna vzgoja in izobraževanje ter razvoj inkluzivne prakse
- mreža dobrih socialnih odnosov kot varovalni dejavnik
- načelo pozitivne diskriminacije za uresničevanje enakovrednega obravnavanja otrok s posebnimi potrebami
- pomembnost usklajenega odzivanja vseh odraslih, usmerjenih v učenje in spodbujanje želenega vedenja vseh učencev
- primerna komunikacija s starši otrok s posebnimi potrebami na poti do sodelovanja
- pomen učiteljevega vseživljenjskega samoreflektiranja in profesionalnega razvoja
- pomen oblikovanja šolskega tima in podpore ravnatelja
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali:
- splošne strategije, pomembne za razvoj inkluzivne prakse
- vlogo učitelja pri vzpostavljanju kakovostnih odnosov
- kako vzpostaviti empatično, a odločno vzgojno delovanje ter kakšna je čudežna moč nasmeha in tišine, ki govori (drža telesa, mimika, očesni stik, dotik …)
- spretnost poslušanja in vodenje razumevajočega pogovora z učenci in starši na poti do sodelovalnega odnosa
- kako vzpostaviti delovanje šolskega tima in podporo učitelju pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami
- primere vprašanj za učiteljevo samorefleksijo in skrb za razvoj lastne kompetence v odnosih
OGLEJTE SI IZSEK SPLETNEGA PREDAVANJA
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.