Miha Andrič je filozof, sociolog ter trener komunikacije in debate, ki ima 15 let izkušenj s treningi v mednarodnem prostoru. Pri svojem delu razvija nacionalne in mednarodne izobraževalne programe in coaching programe na področju kritičnega mišljenja, komunikacije in sodobnih oblik poučevanja. Kot gostujoči predavatelj je izvajal treninge za mlade, učitelje ter ljudi iz poslovnega sveta na šolah, univerzah in v privatnem sektorju v več kot 30 državah po vsem svetu. Bil je programski vodja več mednarodnih debatnih akademij, direktor nacionalne debatne organizacije in član sveta direktorjev IDEA (International Debate Education Association). Trenutno med drugim deluje tudi kot član sveta IPPF (International public policy forum) ter kot direktor in programski vodja Izobraževalnega centra Argument.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
CHATGPT ZA UČITELJE
Učinkovita raba orodij umetne inteligence v izobraževanju onkraj pasti hitrega tehnološkega razvoja
Umetna inteligenca postaja vseprisotna v naši družbi na različnih področjih, tudi v šolstvu. Različna orodja spreminjajo načine našega vedenja, učenja in opravljanja vsakodnevnih nalog ter vplivajo na to, kako iščemo informacije in sprejemamo odločitve. To v izobraževalni proces prinaša številne prednosti ter tudi slabosti in pasti. Trenutno najbolj priljubljeno orodje je vmesnik ChatGPT. Uporablja ga že veliko učiteljev in šol, zadnje raziskave pa kažejo, da ga redno uporablja večina mladih. Za učitelje in pedagoge je zato pomembno, da razumejo delovanje ChatGPT in ga znajo učinkovito upravljati. S tem se lahko izognejo pastem, sledijo trendom delovanja in učenja pri učencih ter predvsem izkoristijo vse potenciale, ki jih to orodje prinaša.
Predavanje ChatGPT za učitelje je zastavljeno kot praktični seminar, na katerem bodo udeleženci spoznali načine, kako to orodje uporabiti kot podporo v poučevanju, učenju in ocenjevanju ter pri načrtovanju dela in rutinskih administrativnih nalogah pedagogov. Glavni namen izobraževanja je predstaviti delovanje ChatGPT, opozoriti na pasti uporabe v izobraževanju ter razkriti vse prednosti, ki jih lahko učitelji in učenci izkoristijo v izobraževalnem procesu.
Predavanje je nastalo na podlagi izkušenj iz projektov sistematičnega uvajanja ChatGPT v izobraževanju v tujini ter na podlagi izkušenj iz rabe ChatGPT v poslovnem svetu.
OBRAVNAVANE TEME:
- Učinkovita raba vmesnika ChatGPT:
kako ChatGPT sploh deluje in kako naj to orodje uporabljamo na način, da bomo pridobili najbolj učinkovite in relevantne informacije (navigiranje po vmesniku, pisanje vprašanj, analiza odzivov, pisanje podvprašanj …)? - Pasti in prednosti uporabe ChatGPT v izobraževanju:
kaj so največje pasti novih načinov rabe umetne inteligence, kako se jim izogniti ter kaj so prednosti, ki jih umetna inteligenca prinaša v izobraževalni proces? - ChatGPT za učitelje – praktični nasveti:
kako uporabiti ChatGPT tako, da bodo učitelji zmanjšali svojo delovno obremenitev z administrativnimi nalogami, da se bodo lahko bolj osredotočili na kakovost poučevanja in strokovne vsebine svojega predmetnega področja, posodobili svojo učno prakso ter prepoznali in se učinkovito odzvali, ko bodo ChatGPT uporabili učenci? - ChatGPT za učence – praktični nasveti:
kako si lahko z novimi orodji umetne inteligence pomagajo učenci pri samostojnem delu, učenju in opravljanju domačih nalog na način, da s tem razvijajo svoje kritično mišljenje, olajšajo svoj učni proces in se izognejo pastem?
Na izobraževanju bodo udeleženci skozi prikaz praktičnih primerov pridobili veščine za uporabo vmesnika ChatGPT na naslednjih področjih:
- zbiranje idej, ustvarjanje in prilagajanje učnih načrtov ter zasnov učnih ur in aktivnosti pri pouku,
- ustvarjanje primernih nalog s specifičnim ciljem ali drugih interaktivnih dejavnosti za učence,
- iskanje, zbiranje in priprava konkretnih primerov, gradiv in učnih materialov za posamezni predmet,
- rutinske in administrativne naloge učiteljev (kot so priprava poročil, načrtov za izvedbo ur ipd.),
- ustvarjanje in podajanje kompleksnih, personaliziranih in učinkovitih povratnih informacij za učence,
- ocenjevanje in formativno spremljanje učencev,
- interaktivne metode poučevanja za večjo motivacijo in samostojno delo učencev,
- razumevanje potreb in zmožnosti učencev,
- strategije in tehnike za samostojno učenje,
- vodenje razreda in ustvarjanje pozitivnega delovnega vzdušja,
- vzpodbujanje sodelovanja in skupinskega dela med učenci in med učitelji,
- inovacije v pedagoških pristopih na specifičnem predmetnem področju.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš kolektiv!
- Trajanje: 3 ure
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš kolektiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
75-minutno SPLETNO PREDAVANJE bo potekalo 18. 9. 2024.
Trajanje: 18.00–19.15
Rok za prijavo: 17. 9. 2024
Redna cena spletnega predavanja znaša 24 EUR.
Cena vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijavite se na spletno predavanje!
Cena spletnega predavanja je 24 EUR.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljem tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavatelju in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.