TADEJA MRAZ NOVAK je po izobrazbi profesorica razrednega pouka, svoje strokovno izobraževanje pa že več kot deset let aktivno posveča Orffovemu pristopu k poučevanju glasbe. Ta pristop temelji na elementarnih komponentah doživljanja glasbe, torej gre za učenje prek lastnega telesa (gib, glas, ritem, igranje inštrumentov in improvizacija). Tadeja Mraz Novak svoje znanje že vrsto let nadgrajuje na različnih izobraževanjih po svetu, največ na Orffovem inštitutu v Salzburgu, izobraževala pa se je tudi v Združenih državah Amerike, v Španiji, na Slovaškem in Češkem. Je predsednica Slovenskega društva Carla Orffa, v okviru katerega vodi delavnice in seminarje za učitelje. Je tudi avtorica več učbenikov in samostojnih delovnih zvezkov za pouk glasbene umetnosti od 1. do 5. razreda. Vodi številne Orffove skupine za učence. Njeno vodilo je zavedanje, da mora učenje nujno vključevati gibanje in učenje z več čutili. Prevečkrat se obnašamo, kot da imamo telo le zato, da nosi pametno glavo! Na njenih delavnicah so udeleženci aktivni in s svojo ustvarjalnostjo pripomorejo k odlični glasbeni izkušnji.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu ali na vaši šoli!
Prijavite se na delavnico v živo!
Cena delavnice je 41 EUR.
SMETKO JAZZ IN NJEGOV ORKESTER S TADEJO MRAZ NOVAK
90-minutna aktivna delavnica za strokovne delavce v vrtcih in šolah
Ste že slišali za smetnike? To so prav posebna bitja. Živijo v koših za smeti, zabojnikih in na mestnih smetiščih. Iščejo odvržene predmete, ki jih znajo odlično ponovno uporabiti.
Smetko Jazz je njihov glasbenik. Njegovo bivališče je mestno smetišče, kjer se dogajajo tudi zanimive glasbene zgodbe. Smetko Jazz je dirigent Recikliranega orkestra smetniške filharmonije, iz različnih odvrženih predmetov pa zna izvabiti zelo zanimive zvoke. Če se mu pridružite na delavnici, boste preizkusili, kako odlično lahko zaigramo na odvržene predmete, izdelali glasbila iz odvrženih predmetov, zaigrali v Recikliranem orkestru smetniške filharmonije, spoznali, kaj je jazz, in zapeli ter zaplesali in ustvarjali v njegovem ritmu. Svojo glasbeno izkušnjo z mestnega smetišča boste lahko uporabili pri pouku glasbene umetnosti s svojimi učenci.
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- glasbila, ki jih lahko izdelamo sami,
- uporabni predmeti, v katerih se skriva zvok,
- različne glasbene zvrsti pri pouku glasbene umetnosti,
- gib, glas in zvok kot pripovedovalci zgodb,
- pravljični liki oživijo,
- orkester izvirnih glasbil.
Na 90-minutni delavnici bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali in usvojili naslednje teme:
- kako lahko vsakdanji predmeti postanejo odlično zvočilo in glasbilo,
- zaigrajmo v orkestru recikliranih glasbil,
- kako učencem predstaviti različne glasbene zvrsti,
- ritmične, vokalne in gibalne igre za razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha,
- ustvarimo glasbeno predstavo.
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – v vašem vrtcu, na vaši šoli!
- Trajanje: 120 minut
- Kje in kdaj? V prostorih vašega vrtca ali šole, ko vam ustreza!
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
90-minutna DELAVNICA bo potekala 4. 6. 2024.
Trajanje: 16.15–17.45
Lokacija: OŠ Kašelj (Kašeljska cesta 119a, 1260 Ljubljana – Polje)
Rok za prijavo: 3. 6. 2024
Redna cena delavnice znaša 41 EUR.
Cena vključuje vstopnico za delavnico in potrdilo o udeležbi.
Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba.
Šola plačilo izvede na osnovi izdanega e-računa z rokom plačila 8 dni.
Fizična oseba plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, poslanega po e-pošti, ki mora biti poravnan najkasneje 1 dan pred dogodkom.
Prijavite se na delavnico v živo!
Cena delavnice je 41 EUR.
Prijava in udeležba na spletnem predavanju sta zelo preprosti in ne zahtevata posebnih tehničnih spretnosti.
- Prijavite se prek spodnje povezave – odprl se bo prijavni obrazec, kjer izpolnite zahtevane podatke in izberete plačnika kotizacije.
- Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o prijavi, naknadno pa še predračun za plačilo spletnega predavanja, če boste plačnik vi. Če bo plačnik kotizacije vaša šola, e-račun pošljemo na naslov šole.
- Po plačilu kotizacije boste na dan dogodka ob 12. uri po elektronski pošti prejeli povezavo na dogodek z unikatno kodo za prijavo. Eno uro pred začetkom boste na svoj e-naslov dodatno prejeli avtomatični opomnik s povezavo in vašo unikatno kodo za dogodek. Preverite tudi mapo z vsiljeno pošto oz. ostale zavihke (promocije itd.).
- Pred začetkom spletnega predavanja kliknete na poslano povezavo in vnesete svoje ime in priimek ter e-naslov. Vaša unikatna koda se bo avtomatsko izpisala. S klikom na gumb Enter boste prevezani v virtualno čakalnico, ob začetku dogodka pa v spletno predavalnico. Priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome.
- Spletno predavanje se bo snemalo in posnetek boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- V spletnem predavanju boste lahko po želji s predavateljem tudi aktivno sodelovali. Svojo kamero ali mikrofon boste lahko vključili ter tako postali vidni in slišni predavatelju in drugim udeležencem.
- Ob koncu predavanja boste imeli, če bo čas dopuščal, priložnost postavljati dodatna vprašanja v okencu za komentarje. Vprašanja in imena njihovih avtorjev bodo vidna na posnetku spletnega predavanja.
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.