DR. LUCIJA ČEVNIK je doktorica socioloških znanosti, profesorica filozofije in sociologije, specializantka lacanovske psihoanalize, podjetnica, publicistka, mentorica in svetovalka. S svojimi dolgoletnimi poklicnimi izkušnjami, pridobljenimi z neposrednim delom z mladimi, pomaga kakovostno reševati konfliktne odnose med generacijami staršev in mladostnikov. Neredko se dogodi, da vsaka generacija govori »svoj jezik«, kar ustvarja prekinjeno komunikacijo in konfliktne odnose med njima. Takrat dr. Lucija Čevnik priskoči na pomoč in prevaja »jezik« mladih v »jezik« njihovih staršev ter zahteve in želje staršev v razumevanje njihovih otrok. Že dvanajst let vodi mladinsko svetovalnico »Ti«, kjer skupaj z mladimi rešuje težave, probleme in stiske, s katerimi se vsakodnevno srečujejo na svoji poti odraščanja. Je svetovalka mladinskim delavcem in mladim, ki se znajdejo v različnih kriznih in konfliktnih situacijah (projekt Labirint iz krize). Motivira pri soočanju s problemi in tegobami, pri premagovanju osebnostnih kriz ter pri ozaveščanju podzavestnih vzorcev, ki nas zadržujejo v začaranem krogu »brezizhodnih« situacij.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli!
RANJENA SAMOPODOBA MLADIH
Izobraževanje za pedagoški aktiv na vaši šoli
Se tudi na vaši šoli srečujete s čedalje večjo obremenjenostjo mladih s telesnim videzom? Opažate, da učenci in učenke uporabljajo nezdrave lepotne prakse, s katerimi želijo vplivati na spremembo svoje zunanjosti? Morda drug drugega celo žalijo in izključujejo na podlagi videza? Se v razredu srečujete tudi s pojavom motenj hranjenja, samopoškodovalnim vedenjem ali celo samomorilnostjo učencev?
V zadnjem obdobju med mladimi beležimo izrazit porast duševnih stisk, ki se močno »vpisujejo« v telo, tako pri dekletih kot pri fantih. Kako nanje odgovarjati v šolskem okolju?
Predavanje vam bo s številnimi praktičnimi nasveti in primeri pomagalo razumeti vzroke in prepoznati simptome duševnih stisk mladih, ki se kažejo kot negativna telesna samopodoba, motnje hranjenja ali samopoškodovalno vedenje. S praktičnimi nasveti in tehnikami vas bo opolnomočilo za pravilno ukrepanje in podajanje preventivnih vsebin s področja ranjene samopodobe mladih.
Program interaktivne delavnice:
- sklop: Vzroki in okoliščine pojava negativne telesne samopodobe pri mladih
- sklop: Duševne stiske, ki se vpisujejo v telo: motnje hranjenja in samopoškodovanje
Odmor
- sklop: Prepoznavanje simptomov in vzrokov slabe samopodobe in duševnih stisk mladih v razredu
- sklop: Tehnike in namigi za pravilno ukrepanje in podajanje preventivnih vsebin s področja ranjene samopodobe mladih
Delavnica bo odprla naslednje ključne teme:
- oris trenutne problematike duševnega zdravja otrok in mladostnikov
- ozaveščanje dejavnikov, ki spodbujajo nezadovoljstvo s telesnim videzom in vodijo v pojav negativne (telesne) samopodobe, motenj hranjenja in samopoškodovanja pri otrocih in mladostnikih
- najpogostejši simptomi slabe samopodobe in duševnih stisk, ki se vpisujejo v telo
- kako simptome v razredu prepoznati in pravilno ukrepati
V štirih pedagoških urah bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali in usvojili:
- kaj je negativna (telesna) samopodoba, zakaj se pojavi in kaj jo povzroča
- kako prepoznati pasti, ki vodijo v odvisnost od nerealnih lepotnih idealov
- kaj so motnje hranjenja, kje so vzroki za njihov nastanek, kako jih v razredu prepoznati in kako se nanje pravilno odzvati
- kaj je samopoškodovanje, zakaj se pojavi in kako o njem spregovoriti z učenci, starši ali osebo v stiski
- opolnomočenje učiteljev s tehnikami in učinkovitimi pristopi za prepoznavanje in pravilno ukrepanje pri pojavu negativne telesne samopodobe, motnjah hranjenja ali samopoškodovalnem vedenju mladih v šolskem okolju
Stopite z nami v stik in naročite izobraževalno srečanje za vaš aktiv – na vaši šoli ali online!
- Trajanje: 4 pedagoške ure (2 x 2 pedagoški uri ali 1 x 4 pedagoške ure)
- Kje in kdaj? Na vaši šoli, ko vam ustreza ali online!
Izobraževanje za vaš pedagoški aktiv je na voljo tudi v obliki krajšega spletnega predavanja.
Želite poslati neobvezujoče povpraševanje?
POSEBNI PAKETI
Paket »Razvijamo se« za šole
1400 €*
- 1 predavanje na vaši šoli (4 pedagoške ure)
- 3 spletna predavanja za celoten kolektiv (izberete lahko med razpisanimi datumi enournih spletnih predavanj)
- Potrdilo o udeležbi za vse, ki se bodo udeležili vseh štirih predavanj znotraj paketa Razvijamo se
- Udeležba za vse člane vašega kolektiva ne glede na njegovo velikost (velja za posamezno šolo)
Paket »Rastem« za posameznike
150 €*
- 10 spletnih predavanj
- Posnetki predavanj
- Potrdila o udeležbi
- Darila (blokec, svinčnik, torba)
*DDV ni vključen v ceno
Izbirate lahko med dvema oblikama izvedbe izobraževalnih srečanj
- Spletna predavanja (webinarji) v dolžini 60 minut bodo potekala celo šolsko leto. Izbirate lahko med pestrim naborom izobraževalnih vsebin. Kotizacija za udeležbo na posameznem srečanju znaša 24 EUR in vključuje vstopnico za spletno predavanje (vaša unikatna koda), potrdilo o udeležbi in posnetek predavanja. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo; plačnik je lahko šola ali fizična oseba. Število mest na posameznem spletnem predavanju je omejeno.
Podrobni opisi vsebin in možnost prijave na spletna predavanja - Izvedba izobraževalnega srečanja na vaši šoli je mogoča takrat, ko vam ustreza. Vsako izobraževalno temo v dogovoru z vami prilagodimo potrebam in ciljem vašega pedagoškega aktiva. Na vaše povabilo se bodo pri vas z veseljem oglasili naši izobraževalni svetovalci, vam podrobno predstavili vsebino izobraževalnih tem in pripravili ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobni opisi vsebin in prijava na izobraževalna srečanja na vaši šoli
Ali vam udeležba na naših izobraževanjih prinaša točke za napredovanje?
Po vsakem izobraževanju prek Modre akademije boste prejeli tudi potrdilo o udeležbi. Če se udeležite vsaj 8 ur delavnic Modre akademije (to sta na primer dve izobraževanji na šoli/vrtcu oz. razpisani lokaciji ali udeležba na osmih webinarjih), lahko potrdila, ki pričajo o skupnem obsegu opravljenih izobraževanj, priložite svoji vlogi za napredovanje v naziv.*
* O napredovanju v naziv odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, njegove odločbe ne moremo prejudicirati. Glede na 3. odst. 19. člena Pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive bi se lahko udeležba na delavnicah štela kot poseben pogoj za napredovanje zaposlenih v šolah.