MOJCA PEHANT verjame, da je komunikacija (skoraj) vse. Je certificirana mediatorka, strokovnjakinja za poslovno komunikacijo in psihodinamske procese v organizacijah (v Beogradu je končala specializacijo za konzultantko s področja skupinske psihodinamike v organizacijah po metodi londonskega inštituta Tavistock) ter osebna in poslovna svetovalka, ki verjame v neslutene potenciale posameznikov. Že več kot 20 let izobražuje, svetuje in izvaja delavnice, s pomočjo katerih v podjetjih in organizacijah povečujejo zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih. Zanimajo jo posamezniki in njihov vpliv na okolico – in obratno, vplivi okolice na počutje in delo posameznika. Razkriva ozadja nerazumevanj, išče malenkosti, ki kvarijo klimo ter zmanjšujejo zadovoljstvo in delovno storilnost, in jih pomaga popraviti. Pozorna je na igro vlog, doživljanje in uveljavljanje avtoritete, občutke posameznikov, energijo in organizacijsko klimo. Na področju komunikacije posebno pozornost posveča spoštljivi komunikaciji, reševanju konfliktnih situacij, odpravljanju »nekomunikacije«, urejanju komunikacijskih poti in povratnim informacijam.
Vodstvene veščine ravnateljev in ravnateljic
Program je namenjen ravnateljicam in ravnateljem, ki želite s pomočjo novih znanj s področja psihodinamike in komunikacije lažje, učinkoviteje, predvsem pa z manj stresa skrbeti za pozitivno klimo in delovni elan v kolektivu, ob tem pa povečati osebno zadovoljstvo z delom, ki ga opravljate. Gre za prvi tovrstni program v Sloveniji, namenjen izključno ravnateljem. Program, v katerem ste na prvem mestu vi in vaše počutje.
SKLOP SPLETNIH PREDAVANJ ZA RAVNATELJICE IN RAVNATELJE:
OD OKTOBRA 2021 DO MAJA 2022
Jaz in moji občutki
- kako razbremeniti sebe in učinkovito delegirati naloge
- kako obvladati svoje občutke ob težavnih sogovornikih in v napetih situacijah
- kako na najbolj produktiven način uveljaviti avtoriteto
- kako se znebiti prevelikega, obremenjujočega občutka odgovornosti in kako ga uravnotežiti
Jaz in moj kolektiv
- kako graditi učinkovit in sodelovalen tim
- kako preprečevati konflikte oz. jih uspešno reševati
- kako povečati razumevanje in sodelovanje med učitelji različnih generacij
- kako motivirati manj motivirane sodelavce
V osmih srečanjih boste udeleženci periodično – vsak mesec – spoznavali, kako:
- bolje obvladovati svoje reakcije ter se obvarovati stresa in preobremenjenosti
- komunicirati pogumneje in bolj potrpežljivo (s sabo in z drugimi)
- povedati prave stvari ob pravem trenutku, in to na pravi način
- učinkoviteje komunicirati in uspešneje reševati konfliktne situacije
- lažje in učinkoviteje vplivati na druge ter delegirati naloge
- v gneči in časovni stiski najti čas zase ter za svoje karierne in individualne potrebe, kar je nujno za uspešno vodenje sodelavcev in šole
- zmanjševati nadzor, zaupati in zgraditi/okrepiti zaupanje med zaposlenimi
- povečati razumevanje in strpnost do drugače mislečih, premisliti in šele potem odreagirati
- lažje in učinkoviteje upravljati odnose v šoli in z drugimi skupinami javnosti
NAČIN DELA
- osem virtualnih srečanj v šolskem letu 2021/22, vsak mesec eno (oktober–maj), ob vnaprej določenih terminih
- posamezno srečanje traja 90 minut (dve pedagoški uri)
- maksimalno število udeležencev v skupini je 12, da je vsak posameznik slišan in ima priložnost izpostaviti lastne izzive ter pridobiti konkretne nasvete zase
- v času med posameznimi srečanji bo izvajalka ravnateljem za posvet ves čas na voljo prek elektronske pošte
- vsako srečanje bo sestavljeno iz teoretičnega dela (psihodinamika in komunikacija) ter iz praktičnega dela – tu bo prostor za debato o konkretnih situacijah, s katerimi se srečujete pri svojem delu (voden pogovor po principu psihodinamsko-analitičnih skupin)
- v prvem tednu po mesečnem srečanju boste na e-naslov dobili povzetek teme in gradivo za samostojno delo