Iskalnik
Iskalnik
Izberite izobraževanje zase
MATEMATIKA JE LAHKO IZI!
Rebeka Vidic
ZAKAJ JE OCENJEVANJE STRESNO IN KAKO LAHKO STRES ZMANJŠAMO
Rebeka Vidic
ČUSTVENO OPOLNOMOČENI UČITELJI: KAKO SE POGOVORITI O TEŽKIH TEMAH V RAZREDU?
Monika Erjavec Bizjak
EMPATIJA PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH – KAKO JO RAZVIJATI IN NEGOVATI
Manuela Ham, Dijana Kožar Tratnik
PREPOZNAVANJE STISK OTROK IN POMOČ, KI JO LAHKO UČITELJI PONUDIJO OTROKOM
Manuela Ham, Dijana Kožar Tratnik
SOOČENI Z LAŽNIMI NOVICAMI: ORODJA ZA KRITIČNO PRESOJO
Dr. Sonja Merljak Zdovc in Saša Petejan
PSIHOLOŠKA ODPORNOST UČITELJEV
Matej Delakorda
PRISTRANSKOSTI V RAZREDU – PREPOZNAJMO JIH IN PREMAGAJMO
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
KAKO ODNOSI IN ČUSTVA VPLIVAJO NA BOLEZNI IN ZDRAVJE OTROKA TER NAS?
Andrej Pešec
UPORABA CANVE ZA PODJETNIKE
Nika Škrjanec
UPORABA CANVE V PEDAGOŠKEM PROCESU
Nika Škrjanec
4. MARATON MODRE AKADEMIJE
Modra akademija
RAZUMEVANJE IN PODPORA: KLJUČ DO VZGOJE OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
Andrej Pešec
FINANČNA PISMENOST IN OBVLADOVANJE FINANC
Matjaž Štamulak
IZGORELOST PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH
Dr. Lucija Čevnik
KAKO OTROKU V SVETU TIKTOKA, VPLIVNEŽEV IN IDEALIZIRANIH PODOB POMAGATI RAZVIJATI POZITIVNO SAMOPODOBO?
Dr. Lucija Čevnik
V RAZREDU IMAM NADARJENEGA UČENCA, KAJ Z NJIM?
Dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič
POTENCIALNO NADARJEN OTROK V VRTCU
Dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič
OTROCI IN EKRAN: ISKANJE RAVNOVESJA V DIGITALNI DOBI
Miha Kramli
COACHING V PEDAGOGIKI: RAZVIJANJE POTENCIALA GENERACIJ ALFA IN Z
Mirjana Jelančič
NARCISIZEM KOT VEDENJSKI VZOREC
Janet Magerl
ORGANIZACIJA IN OBVLADOVANJE ČASA
Nevenka Janež
ORGANIZACIJA IN OBVLADOVANJE ČASA ZA PODJETJA
Nevenka Janež
ŽRTEV V PRIMEŽU NASILNO-TOKSIČNEGA ODNOSA
Nevenka Janež
ŽRTEV V PRIMEŽU NASILNO-TOKSIČNEGA ODNOSA V PODJETJU
Nevenka Janež
KRITIČNO MIŠLJENJE MED UMETNO IN ČUSTVENO INTELIGENCO
Miha Andrič
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA V OTEŽENIH OKOLIŠČINAH
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
KAKO SE SPOPRIJETI S STRESOM IN NE IZGORETI
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
KOMUNIKACIJA MED VODJO IN ZAPOSLENIM TER ODNOS MED NJIMA
Dr. Jernej Šoštar
KAKO SPODBUDITI IN SE NAUČITI HITREGA BRANJA
Vanja Jus
ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG
Špela Jakša
KRITIČNO RAZMIŠLJANJE
Peter Cokan
UČINKOVITA UPORABA ORODJA CHATGPT ZA PODJETJA
Miha Andrič
PREDAVANJA IN DELAVNICE NA TEMO AVTIZMA
Sabina Korošec Zavšek, Janja Kranjc in Barbara Žnidarko
ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG
Špela Jakša
KAKO SPODBUDITI IN SE NAUČITI HITREGA BRANJA
Vanja Jus
KAKO SPODBUDITI KRITIČNO RAZMIŠLJANJE
Peter Cokan
CHATGPT ZA UČITELJE
Miha Andrič
CHATGPT ZA UČITELJE
Miha Andrič
OTROKOV RAZVOJ GOVORA IN JEZIKA
Vlasta Lah
KAKO OHRANJAM OSREDOTOČENOST, MIR, ENERGIJO IN KREATIVOST Z JOGO NA DELOVNEM MESTU?
Anja Humljan
DISLEKSIJA – IZ HIBE DO NAJBOLJ NADARLJENIH UČENCEV
Uroš Ferlin
SKOTOPIČNI SINDROM – NADVSE UČINKOVITA POMOČ IN TRN V PETI STROK
Polona Kelava
KAKO PREPOZNATI MEDVRSTNIŠKO NASILJE IN GA ZAUSTAVITI?
Dr. Lucija Čevnik
DELAVNICA Z DIJAKI O SPOLNI IDENTITETI, STISKAH, SAMOPOŠKODOVANJU
Lina Klanšek
PONAVLJAJOČE SE KRŠENJE ŠOLSKIH PRAVIL UČENCEV
Dr. Jernej Šoštar
KOMUNIKACIJA MED OTROKOM IN STARŠEM TER ODNOS MED NJIMA
Dr. Jernej Šoštar
POGAJALSKE VEŠČINE, TEHNIKE IN STRATEGIJE ZA RAZLIČNE POSLOVNE KONTEKSTE
Miha Andrič
VARNA NAVEZANOST OTROK: ODNOS JE VEDNO POMEMBNEJŠI OD PROBLEMA
Miha Ruparčič
KAKO RAZUMETI, MOTIVIRATI IN VODITI SODOBNE NAJSTNIKE?
Miha Andrič
MARATON MODRE AKADEMIJE
Modra akademija
KAKO IZSTOPITI IZ PEKLENSKEGA VLAKA IZGORELOSTI IN PONOVNO ZAŽIVETI?
Mirjana Jelančič
SMETKO JAZZ IN NJEGOV ORKESTER
Tadeja Mraz Novak
KOMUNIKACIJA JE (SKORAJ) VSE
Polona Požgan
OTROCI IN SAMOSTOJNOST
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
MODRE AKTIVNE POČITNICE
Modra akademija
BLAGOVNA ZNAMKA SREDNJE ŠOLE – KAKO VZPODBUDITI VEČJI VPIS
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
KONFLIKTI V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Lina Klanšek
OTROCI Z MOTNJO ADHD
Matic Novak
KAKO SE SPOPRIJETI S STRESOM IN NE IZGORETI
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
»ČUTEČNOST« – KAKO BITI PRISOTEN IN ČUTITI SEBE
Ksenija Zor
RANJENA SAMOPODOBA MLADIH
Dr. Lucija Čevnik
SPRETNI PRSTI
Bojana Krašovec, Nina Sovinc in Anja Bizjak
KAKO VODIM SEBE IN KAKO VPLIVAM NA UČENCE
Mag. Ana Jana Šušteršič
MARATON MODRA AKADEMIJA
Modra akademija
KAKO STRUKTURIRATI UČENJE, DA BO POMNJENJE ČIM BOLJŠE IN ČIM DALJŠE
Jana Pertot Tomažič
IZ ARHIVA: SREČA JE NAŠA UČITELJICA
Aljoša Bagola
KAKO TEŽKE OBČUTKE PRI DELU Z OTROKI, UPORABITI ZA OSEBNI IN PROFESIONALNI PREBOJ?
Sabina Košmrl
IZ ARHIVA: KAJ JE DOBRO VEDETI O GDPR V ŠOLSTVU?
Klemen Kraigher Mišič
ČUSTVA IN RAZVOJNE POTREBE OTROK
Lina Klanšek
GLASBENE PRAVLJICE IZ PAPIRJA
Tadeja Mraz Novak
PRIPOVEDOVANJE ZGODB
Petra Založnik
KAKO OHRANITI AVTONOMNOST, STROKOVNOST IN SAMOZAVEST VZGOJITELJA V ODNOSU DO STARŠEV?
Dr. Jernej Šoštar
KAKO NADOMESTITI FRONTALNE OBLIKE POUČEVANJA S SODELOVALNIMI PRISTOPI?
Petra Založnik
IZ ARHIVA: ALI SEM KANDIDAT/-KA ZA IZGORELOST?
Dr. Andreja Pšeničny
IZ ARHIVA: VODSTVENE VEŠČINE RAVNATELJEV IN RAVNATELJIC
Mojca Pehant
IZ ARHIVA: AVTONOMIJA KOT TEMELJ RAVNATELJEVEGA VODENJA
Barbara Kampjut
UPRAVLJANJE ČUSTEV ZA BOLJŠE ODNOSE V KOLEKTIVU
Dr. Kristijan Musek Lešnik
KAKO OHRANITI AVTONOMNOST, STROKOVNOST IN SAMOZAVEST UČITELJA V ODNOSU DO STARŠEV?
Dr. Jernej Šoštar
VARNA UPORABA SPLETA ZA OTROKE IN ODRASLE
Primož Podbelšek
ZAHTEVNI SOGOVORNIKI: KAKO PREMAGOVATI IZZIVE V KOMUNIKACIJI
Mojca Pehant
VEDNO ZANIMIV IN JASEN NASTOP
Boštjan Romih
UČINKOVITO REŠEVANJE KONFLIKTOV IN VZPOSTAVLJANJE NOVE KULTURE ODNOSOV V ŠOLI
Mag. Martin Lisec
KOMUNIKACIJA NA PODROČJU DELA Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Barbara Kampjut
GOVORICA TELESA IN UPORABA GLASU PRI KOMUNIKACIJI V RAZREDU
Vesna Sodnik
PREKINJENA KOMUNIKACIJA IN KONFLIKTNI ODNOSI V RAZREDU
Dr. Lucija Čevnik
KAKO PREPOZNATI STISKO UČENCA IN KAKO POMAGATI
Lina Klanšek
SAMOZAVESTEN JAVNI NASTOP PRED SOŠOLCI IN UČITELJI
Anita Mirjanić
IZ ARHIVA: INOVATIVNI IN SOČUTNI NAČINI SPOPADANJA S STRESOM
Katja Knez Steinbuch
IZ ARHIVAKAKO USTVARJATI USTVARJALCE?
Roman Pavlovič
IZ ARHIVA: AVTORSKE PRAVICE V PROCESU POUČEVANJA
Urša Chitrakar
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA V OTEŽENIH OKOLIŠČINAH
Dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih.
PREPOZNAVANJE OTROKOVEGA SVETA PREK NJEGOVEGA LIKOVNEGA IZDELKA
Dr. Vanja Huzjan in Siniša Borovičanin
LUTKE, RITEM IN GLASBA V PEDAGOŠKEM PROCESU
Dr. Matija Solce
SAMOZAVESTNA GOVORICA TELESA, PREPRIČLJIV GLAS IN ZANIMIV NASTOP
Mag. Vesna Sodnik
IZ ARHIVA: S COACHINGOM DO TRAJNE MOTIVACIJE IN STRASTI DO POUČEVANJA
Irena Grofelnik
KAKO SPODBUJATI KRITIČNO RAZMIŠLJANJE PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH?
Dr. Kristijan Musek Lešnik
IZ ARHIVA: RITEM, MELODIJA, KOORDINACIJA IN FOKUS – TEMELJ GLASBENE USTVARJALNOSTI
Jaka Strajnar
RAZLIČNI TALENTI – RAZLIČNI PRISTOPI
Dr. Polonca Pangrčič
USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE V RAZREDU
Petra Založnik
Pravna obvestila
Varstvo osebnih podatkov
Splošni pogoji uporabe
Piškotki
Izjava o dostopnosti
MODRA AKADEMIJA
Izobraževalna srečanja partnersko povezanih založb:
Založba Rokus Klett, d. o. o.
Stegne 9 b
1000 Ljubljana
rokus@rokus-klett.si
www.rokus-klett.si
Modrijan izobraževanje, d. o. o.
Stegne 9 b
1000 Ljubljana
modrijan@modrijan-izobrazevanje.si
www.modrijan-izobrazevanje.si